26 dagar kvar.

sitter just nu i skolan och väntar på att jag ska få mat! tacco (gud så gott)
efter skolan ska jag ner och träna en och en halv timme typ och sen så ska jag nog träffa nisse,sebbe, linus?
ska även hinna baka bullar, och komma på något att göra på valborg.
umgås med min far kanske? (varför är det 18 års gräns i danmark på krogen för!?)
har även kommit in i värsta deppstaidet så allt som sägs och görs är skit.
mina betyg är så dåliga just nu så jag måste ha möte med rektorn.
men det är ju trots allt bara 26 skoldagar kvar.
kärlek är skit aldrig mer festa vid någon så mycket som sårar dig i slutet!
så jag orkar inte bry mig...
saknar även en gammal kompis/kille, när vi börja på ny skola så försvann allt vi pratar knappt och ja..
finns även vänner som jag är ruskigt besvikna på just nu. men men h*n/dem vet ju varför.
(känns som allt dem får hur sig bara är massa skit för att dem ska göra mig glad, kan ju säga att sakerna blir bara värre. lever mitt liv och jag bara försöker tro på det ni säger! men det går inte tydligen!)
sanna vänner stannar och talar sanning!
har bara lust att fly någon stans, grekland kanske? och bara leva mitt liv festa som en jävla party princesa och sen komma hem till allt det som är bra!
image description
så jävla sannt!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0