Du tog det steget och körde över mig helt!

Hejhej bloggen! Inte på bästa humör och inte mått så bra så jag orkat blogg, känner att ni ska inte behöva va läsa massa Depp, tyvärr är påsklovet slut snart och det är tillbaka till helvetet! (hjärnan säger "Tove hoppa av skolan så jävla tråkigt det är och du är sämst" hjärtat- "Tove du fixar det här du är ingen jävla mes ge inte upp bevisa att du kan det här!!" )
Påsklovet har jag bara vart med massa underbara personer och haft det skit mysigt! Helgen ska spenderas med mina bästa<3

Nu ska jag försöka få klara att plugga klart så jag kan fixa min blogg! :D natti

Du tog steget och våga köra över mig helt.. Ingen kommer laga mitt hjärta igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0