kul liv.. 3 timmar

Hatar denna dag! 19/4-12 är det värsta datumet som finns.
skulle vart ett år med den jag trodde va min äkta kärlek.men så fel, han har iaf fått mig att inse att kärlek bara är en äcklig jävla lek... äckel dag..
Jaja, ska försöka göra det bästa av sitvationen, och ska dränka mina tankar i en kebab rulle :D (MUMAS)
sen ska jag på något jävla mupp möte, sen hem till lina och passa barn så får vi se vad kvällen bjuder på mer ;)
har även städat mitt rum och dammat och känner mig allmänt glad bara denna skit dag som gör mig deppig men men livet går vidare och jag börjar komma över de!
orkar inte skriva mer nu men ska dra men lina och hannah nu så vi kan dra och käka!
byebye Tove
var ute och fota med lina :D Rätt nöjd (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0