Något jag önskar att jag kan ändra på men som är för stort..

livet går upp och ner och ibland önskar man att det är lättare än vad det är! 
del saker önskar man att man kunde ändrat på och gjort bättre. 
ibland funderar jag på om jag värkligen gör rätt val. visst alla gör fel, 
men när det gäller att såra folk är det hopplöst. 
ibland önskar jag att killar inte fans, fast killar är nog dem bästa kompisarna som finns. 
 
 
Känner att inget är som förr, drömmer mig tillbaka för att få allt perfekt. 
men allt kan inte vara perfekt hela tiden, livet går vidare och mämniskor kommer man såra. 
att jag ska ha ett förhållande som håller hela livet just nu kan jag inte säga på rak arm. 
jag är ung och vill leva mitt liv till max, men jag bryr mig om folk och jag tycker om min pojkvän. 
så att leva livet till max får man göra om några år när allt är bra. 
 
jag kan tyvärr inte ändra på saker det kan inte du heller.
Inte över på en natt sakerna är förstora större än du själv tror!
det är det jag blir rädd över att du just tänker tanken och säger att du ska ändra dig! 
allt händer inte över natt och inte på en månad heller, ska jag våga eller inte chansa måste man,
man kan inte gör allt som man vill heller livet går vidare och det finns alltid bättre. 
 
men man kan inte vara egostisk heller, tänka på andra måste man, men inte allt för ofta, 
man måste först tänka på hur man själv mår, fast då blir man ego, 
saker och ting går inte ihop i mitt huvud nu får 1+1 att bli 3 då är det något som är fel.

tänka övr vilka som är ens rätta vänner borde man också göra och vilka som bara pratar massa skit bakom min rygg gör allt värre, ibland vill jag bara skrika att du är världelös och försvinn ur mitt liv!!

ränka inte med att saker blir som förr för det händer inte, äkta vänner och ovänner som tar deras ex och så viare kan inge bestämma önskar bara att du kan förstå att det sårar folk, men är det äkta kärlek så visst, men ta inte kärlek förre vänner, vänner stannar det gör troligen inte tjejen/killen. lär dig det!

snacka inte skit om du inte vet va du pratar om för säger du vidare fel saker, blir det bara värre. 
till sist får du höra en helt annan grej en vad det är! lär er att man kan inte lita på för många, för den du litar på litar på någon annan.. 
 
känner att detta blev ett långt inlägg kan skriva hundra rader till om jag vill. men då kommer det ut för mycket! men det är kanske det man behöver!? det som man inte kan säga kan man  skriva! 

frågan är då vem fan ska man tro på? när inte ens far tror en. jag önskar bara att jag vore ensam med dem jag älskar och inte kan leva utan, jag hatar inte min pappa men inte långt ifrån hur mycket skit kan en människa tåla!? hur mycket stryk kan dem ta från vänner hur mycket svek klarar man av. 

att vara osäker är det värsta som finns men man önskar att allt kan va bra, fårgan är det blir nog aldrig lika bra som i mina drömmar! önskar att livet vore än dröm då hade den vart magisk! 

att leva i ett helvete det gör nog alla på något sätt bara det att dem inte visar! 
jag vill ha det perfekta livet men det är något som fattas och jag vet inte vad, 

livet går vidare och jag försöker hinna med. 

värkar bara som att det blir så som vi sa att det inte skulle bli när du gjorde som du sa att du inte skulle. 
jag hade förstorendet, men det är nog borta nu. kom inte till mig och tro att det är bra för du tog något som jag hade så nära hjärtat. 
nu orka jag inte skriva mer tårar rinner och jag ska äta! 
du va mitt allt det vet du.. 

-osäker tjej- 
 
Bästa tiden i mitt liv!
 
Styrke sms från bästa
 
Bästa<3

Kommentarer
Postat av: Klara

Tror det är dags för minst en hel dag bara du och jag? Puss på dig min fina. <3

Svar: jaa! på fredag med vovvarna! Puss på dig min älskade<3
Tove Ståhl

2012-08-07 @ 16:57:25
URL: http://kklaramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0