helgen dax att leva livet..... eller?

Hejhej! dax att börja sätta fart tror jag!
ska åka till klara snart innan det ska jag hinna fixa en massa! i kväll blir det först grill mys hos Frida (för hon fyller år) sedan blir det att kolla typ en festival en snabbis, hoppas man träffar massa trevligt folk! sen är det bara hem och sova för i morgon är det jobb som gäller 10-16 :D
och nu är det helt slut mellan mig och Johannes. Bara för att det var jag som ¨gjorde slut¨ betyder det inte att det var lätt, jag hatar att såra folk och känslor hit och dit! men samtidigt tror jag att vi båda behövde det. just för att vi ska inse vad som är rätt och fel..
nu måste jag kasta mig i kväll väntar PARTY ;) Puss Puss<3
nyvaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0