I mina drömmar.

Hejhej, ÄNTLIGEN HEMMA I MIN SÄNG! Jävligt skönt faktisk tre dagar kvar på jobbet och livet leker vidare :D Jag är så jävla taggad på att dra på krogen och bara leva mitt liv på mitt sätt. Mitt lov har bestått av massa jobb, kolla bilar och umgås med underbara personer, (synd bara att folk snackar så mycket skit, tänk att killar snackar nästan mer skit en tjejer! Underbart! ) 3 dagar kvar av jobbet sen ska jag leva livet till Max! (nästan) Snart börjar skolan Fml.. Men ska försöka sova nu, allt snurrar Satan i mitt huvud just nu.. Musik i öronen och tänka igenom saker noga, det behövs om man inte vill ta ett sné steg. Att ett misstag kan bli så stort.. ~ Det bästa av allt är att du inte vet att vi är tillsammans i smyg, en dag i mitt andra liv ska det bli du och jag! <3 Natti natti alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0