livet flyter på och jag har kul

hejhej
tyckte det var dax för ett snabbt inlägg.
i går hade vi tjej middag det var jag fanny klara och lina (SKIT MYSIGT) efter det så hämtade robin oss så att vi kunde kolla på race, tyvärr så stoppade polisen oss till en början, men vi trötta ut dem så¨vi fick se de till sist!
fett mysigt!

i dag blir det att chill dricka med massa trevligt folk!
så det blir nog kul :D

jag och min "pojkväm" har en paus, så livet är väl som det ska vara man får kämpa för att det ska bli bra igen eller ge upp för att få det bättre?

men nu ska vi snart åka ha det bra alla! jag hoppas att min baksmälla inte blir för jobbig :') Puss Puss Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0