Ååå jag vill också kunna!

Fick en liten tanke stelare i dag av en jag trodde va min vän, men så fel man kan ha. Att folk kan spela så falska. Palla lägga ner energi på sånt här. Faktiskt rätt glad över det ändå, då slipper man ju slösa tid och plats på en sådan person! :D

Men tankeställaren va det ju..
Den personen skrev "du tillhör mitt gamla liv" fatta va coolt om man bara kunde byta liv så där! Gud va lätt allt skulle va, men som sagt jag är inte rädd för motgångar och jag älskar dem jag har i mitt liv, (rätt kul med motgångar, se vart livet leder liksom) haha men det där att byta liv funkar inte det är bara en tanke, för att man är rädd för det förflutna och för att glömma något som man saknar eller hata, men nytt liv får man inte!

Jag är starkare än någon sin :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0