Första dagen på lovet!

jag ligger just nu i sängen har liksom inte riktigt orka gå upp. min något i stil med jobbar kompis? ringde mig kl 09:15. (lite väl tidigt om ni fårgar mig) men men. I dag ska jag nog ut och gå och åka in tll stan och kolla om man hittar lite snygga kläder man  kan köpa. sen kanske träffa en liten glad felur!
på tal om ett inlägget i går så är det skönt att det är fler än jag som tycker h*n är drama ****!
fick ett sms av en person ¨varför skulle h*n få faceook i mobilen?¨ sant hela facebook är ju mobbat med massa depp grejer osv. palla med sånt liv (NEJ). man blir ju bara deppig av att kolla på skiten...
aja nu ska jag dra och käka lite frukost ha det bra :D
Så glad för alla fina sms jag får av mina vänner:D (även om det va på fyllan? tänkte på stavningen :s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0