Hej alla underbara människor!

God natt bör man säga men inte jag för nu är jag på jäkligt bra humör! lust att ringa min fina vän men funkar inte tror hon sover :/ har försökt att blogga från mobilen men har inte gått så bra! :/ den vill liksom inte ladda upp bilderna :(

vi hade grymt kul i går på festen, även om vi bara va 8 stycken! men va fan vi hade kul! i dag har jag vart och fira min morfars fru som fyller 15 den 29 februari (15x4=?) ;) på vägen hem köpte vi pizza :D och nu ska jag försöka sova så jag får något gjort i morgon! troligt vis kommer en kompis till mig så jag ska lägga ner lite tid på honom och mina syskon hade vi tänkt! nu ska jag iaf fixa mina ögon bryn! (AJAJAJ),


Bild från i kväll, syskonkärlek<3

image description
Från festen! mina små änglar! vad hade jag gjort utan er! <3

hoppas ni somnat gött! xxx Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0