måndagar.....

Sitter i skolan och väntar på att spykologin ska börja, lite små seg i dag men har inte sovit så här bra på evigheter!
vaknade med ett litet lende på läpparna! (Allt börjar verkligen gå som jag vill nu!)
idag blir det skolan till halv 4 typ sen ska jag vänta på att timmy slutar så ska vi åka ut till borgen och så klart hoppas vi att det kommer massa barn som vill leka med oss.
måndagar är absolut den segaste dagen på hela veckan, jag är grymt sugen på helg faktiskt hoppas på att jag ska träffa min underbara klara, och att vi ska hitta på något roligt med massa trevliga personer!
mitt lov förövrigt va as bra, det hände bara en massa roliga saker!
så nu är det bra 4 veckor kvar sen är det lov igen :D. fick också veta att min sista lektion på fredagar inte finns längre så vi slutar halv 1 :D asbra :D..
Psykologi. och söta elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0