ett snabbt inlägg,

hejhej bloggen! inser att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera! 
men har fullt upp! jobb 3 eller fyra dagar i veckan, umgås med min pojkvän träffa kompisar, festa osv! 
 
 jag har tyvärr åkt på någon jävla förkyllning som inte vill gå över! (dööö!) 

ska åka till min över lyckliga syster som klara sitt moppe prov och någon skåning! dem ringde mig och bara ¨Tove kom hit och laga mat åt oss, vi kan inte! så då får man väl ställa upp! måste till jobbet också ta en fika och prata lite. chico ( typ chefen) ville prata om att jag skulle få jobba ett snepp högre? 
:D 

så ska jag träffa min klara också! 

hoppas ni har ett bra lov! det har jag även om det är mycket jobb! 

Livet leker! WooopWooop! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0