FREDA!!

ändrade planer för min del!
först hem med världens bästa klara ocg fixa håret på mig :D
sen i väg till bettna och senadn i kväll blir det festa med trevligt folk!
jag hoppas det blir kul iaf, jag hoppas även på att  resten av helgen kommer bli grym!
förlåt att jag är så grymt dålig på att uppdatera men jag vet inte riktigt va jag ska skriva om.
händer inte så mycket i mitt liv jus nu.. killar, känns inte som något att prata om just nu vet ju inte hur man ligger till, så det är bäst att jag håller det för mig själv och mina närmaste vänner.
vänner, händer det inte så jätte mycket där heller, kanske lite att gamla och saknade vänner kommer tillbaka, (men hur många chanser ska man ge en person innan det är tack och hej förevigt?)
familjen rullar på som vanligt, och mitt liv med!
hoppas allt är bra med er, skriv gärna roliga och spännande frågor svarar nog på det mesta :'D
jag och min snygging ska ha en liten mys eftermiddag innan vi ska dra i väg på ferre :D
jag ska bli rödhårig! :D
Xxx Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0