In my eyes you are perfect

sitter i skoaln och har samhälls/svenska... skit tråkigt..
har fyra timmars lektion i dag så får se hur mycket vi orkar göra.
efter skolans ska jag åka och kolla på när dem tränar.. eftersom jag är sjuk får jag inte träna :/
men men hoppas på att jag blir frisk snart bara!
Jag taggar redan till helgen. blir att umgås med mina fina vänner, och ha myspys med dem.
18 dagar kvar till påsklov. och det betyder att en av dem värsta dagarna i mitt liv kommer komma. 1*/*-2011 är ett jävla datum som aldrig kommer försvinna men men det är bara dölja skiten och köra vidare som att inget har hänt!.
men som sagt du kommer alltid vara perfeckt i mina ögon....
känns som min kära blogg håller på att bli en depp blogg..
slut men det. men mycket grejer har fått mig att börja tänka och fundera!...
Jag älskar dig min fina kusin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0