jag har minne!

Söndagen: söndagen blev lugn killarn och klara somna i soffan och sov till 11. sen åkte dem hem..
då kände jag att jag inte kunde sova så ist för att sova så städa och diska jag, jag tror att mamma blev grymt glad..
det värsta är att jag har inte ett minne av vart jag gjorde av mina pengar,.. inte ett dugg kul..
det är bra att man har minne som en guldfisk...
i morse vakna jag innan klockan ringde.. kan behero på att jag somna innan halv 9 i går kväll..
det va grymt skönt iaf.. tror jag behövde sova dem timmarna det blev!
just nu sitter jag i skolan på psykologin och lyssnar väl lite halvt..
så jävla jobbig kärring!
efter denna lektion har vi matte '(hoppas det går fort för jag är sjukt trött!)
efter skolan ska jag hem till lisse och snacka lite skit med henne sen ska vi iväg på planeringsmöte..
se hur det går eftersom jag redan är grymt trött.. men men saker som måste göras!
denna vecka händer:
tisdag: sjukgymnasten
och dans hoppas jag på iaf.. bror ju på vad sjukgymnasten säger!
plugga
onsdag: lek med barnen!
plugga
torsdag: ta det lugnt? om jag inte har tappa bort något jag skulle göra..
fredag: det vet man aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0