psykologi!

Hejsan alla glada!
som vanligt är jag lite trött, fast jag sov typ tio timmar i natt! gick och la mig vid halv 9!
sjukt så trött man kan va!
sitter på psykologin nu, skit tråkigt och orkar inte ens lyssna på hälften av vad hon säger! är så grymt jävla hungrig och bara en kvart kvar sen så har hannah lurat på mig att vi ska äta pizza, dax att börja träna om det fortsätter så här! fast i dag är jag grymt sugen på en kebab med bröd! så det blir nog de!
Planerar även morgon dagen med klara! yey en dag i norrköping för mig i morgon då och det betyder igen skolan!
fast det är inte av någon rolig andlening jag ska till norrköping! :/ vi ska säga hejdå till en kompis från mexico som tyvärr måste åka hem pga något jävla system för invadrare :/ alla andra får stanne men inte hon! hon som ändå gör något bra och inte som alla andra som flyr, för hon pluggar faktiskt och ska bli något! men men.. inte tänka så vi måste tänka posetivt! IMORGON SKA VI HA GRYMT KUL!
nu ska jag försöka få tiden att gå fortare så jag får äta!
image description
Jag och vero
image description
Tårta är gott!
Xxx Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0