Torsdag?

Eftersom det inte går att blogga från mobilen får jag ta mig tid och sätta mig vid datan :)
vart hemma hela veckan och ÄNTILIGEN börjar jag må bättre!
sitter och letar lägenheter för fulla muggar! nu jävlar är jag trött på den här skiten som vi bor i/på?!
i morgon blir det skola  och sen ska jag träffa klaris och klumpis!
gud va jag har längtat efter att träffa folk, har inte kunna prata så mycket heller men nu så går det bättre!
nu ska jag fortsätta snoka lägenheter!
Puss Tove
Bilder från Norrköping!
image description
Jag Älskar dig min fina vän<3
image description
min lilla donken tjockis.
image description
Min finaBästaVän<3
image description
Mina små fina vänner<3
image description
Vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0