Tur att jag får träna då.. Eller?

Va hos sjukgymnasten imorse och insåg att jag har starkare muskler en va jag borde...
Efter det åkte jag till skolan, försökte komma på en dans men vi dampa bara så blev inte så mycket gjort >.<
Skev uppsats också, gick väl så där. Nu sitter jag och väntar på att träningen ska börja som jag egentligen inte bör va med på men va fan måste komma igång till i sommar ;)
Är väldigt glad att jag inte börja med kostdagboken än.. Känner att det åker i lite för mycket godis fortfarande..... :(
Hannah kämpar på som vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: hannah

hahahhah jag hoppa över dagens mat.. kör imorgon ist ;)

2012-03-20 @ 22:26:14
URL: http://hannahbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0