Gråter bara.. När jag ser er

Hejhej, alla glada och underbara läsare!

Sämsta dagen i dag.. Mår Piss åkte till skolan fast jag är ledig. Jävligt onödigt. Åkte vidare för mysigt för att snacka massa mys! Mycket kul.. Även på börjat en väldigt rolig grej! Kan inte säga för mycket nu men jag lär nog inte va så omtyckt!

I morgon åker jag till klaren efter en heldag med några roliga personer.. Blev ingen match så det är rätt skönt!

Får även se hur länge jag orkar spela detta idiotiska spel. (jag är för snäll för mitt eget psyke.) blir det ett ni finns det inget vi.. Orkar inte se mer eller veta av saker och ting. Ni ska få va ni och ha så kul. Jag orkar inte med de!

Ni ska få va lyckliga med varandra. Men respektlöst att göra framför mig..

Live My life like a boss (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0