jag kan inte fatta att jag tappade bort dig!

Hejhej alla glada!
Sitter just nu hos Emily med klara och är hundvakt!
Sedan blir det en promenad med vovsingarna sedan vidare till klaren och äta!
Sedan blir det mys resten av helge och kväll med klara och hundarna.
i morgon kommer troligen sara hit också! super myss!
plugga blir det också-.- men men det är bara att ta tag och göra skiten!
bara 26 dagar kvar! nu taggar jag till genom att bevisa för lärarna att jag också kan!
olyckligt kär är det bästa som finns tror jag! och måste erkänna att det är jävligt skönt att vara singel.
men  att ha någon att pussa på skulle inte va fel! men men det är sånt som löser sig med tiden,
nu vet jag hur det känns att bli sårad till tussen men det är smällen man får ta när man vart en sådan fitta mot andra killar. jag är glad att jag fick känna på den smällen! fast ändå av fel person.
Hatar att älska någon som man inte älskar!
men ändå en vacker dag kommer den rätta för mig!
just nu lever jag livet tillsammans med dem jag älskar och mår som bäst när jag är med dem!
nu blir det promenad med vovsingarna!
Xxx Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0