nervös tjej!

Hejhej!
I dag är dagen för min död.. tjejerna har planerat något stort för min dag.. fett taggad :D '
jag vet bara att jag ska vara finklädd oömma skor ofixad och vi ska förfesta hos en kompis..
tur att jag har mitt hjärta med med mig som får hålla mig i handen ;)
i kväll ska jag städa lite och baka in för lördagen. (Se hur jag kommer mår på lördag)
då kommer släkten och ska umgås med mig, hoppas det blir en mysig dag, hoppas även att min mamma får komma hem från sjukhuset i morgon, hon har vart där sen i tisdags..
söndag ska jag fira min dag tillsammans med klara och hästarna!
det blir nog super mys! så jag hoppas på att jag får sitta kvar på hästen!
näst sist blev gången blev jag ju avkastad så jag fick ont i ryggen och blå tira i hela ansiktet!
men men jag längtar som fan! :D
Du är den som gör mig till den lyckligaste tjejen i världen!
Johannes sundström<3
Jag älskar dig min fina tjej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0