Denna eviga jävla känslan!

Hejhej, på väg hem! Sitter tyvärr någon flåtthårig kille som stinker svett bredvid mig så låt denna resa gå fort!

Skolan rullar på som vanligt och jag är väldigt skoltrött.. Men men "folk säger ju att njut nu mendans du går i skolan" jo det kan man väl göra om man bara visste va som kommer hända efter skolan..

Känns som att tiden går för fort och jag hinner inte ens tänka! Jävla äckel regler som bestämmer att man inte kan göra va man vill för att lyckas i sitt liv... Denna eviga undran om vad som kommer hända sen/snart gör mig jävligt orolig och ger mig enorma magsår! Tack så jävla mycket!

Tur att jag har en pojkvän som tar hand om mig som en riktig man ska göra! Men kärlek är då fan inte lätt.. Alla missförstånd som kan bli.. Och man tror att det är något fel bara för den andra inte säger,rör,pussar den ena. Tyvärr är jag en sån som får sånna känslor väldigt ofta.

Börjar inse att jag ska sluta tänka och bara göra :)
Saknar även min bästa vän! Mitt liv utan dig vore Piss!
I helgen blir det jobb troligen medans alla andra idioter är fulla! (HOPPAS NI BLIR ÄCKLIGT BAKIS SÅ JAG KAN VA STÅLT!!!)

Nej nu ska jag snart av och tur är väl det för nu satte sig två svettiga tonåringar bakom mig, (vet dem inte va deo är eller?!!!!!)

Äckligaste dagen på länge
Peace Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0