Det går bra nu kompis....!

Hejhop! Blev en helt okej helg. Fredagen började med skola sen hem och byta om och bara sätta sig i bilen (jag körde) mot Katrineholm för att fyra systers 18-års dag. Lyckat värre!

Lördag upp vid typ 7-8 för att åka till Norrköping för att kolla systers skola. Hoppas dok bara att hon kommer in! Körde för första gången i mitt liv i Norrköping! Gick väl bra det med lite bilar som blev sura men men ingen kom till skada iaf! Vi shoppa lite kläder och käka även Kina mat (MUMS) sen hem för att åka till Emma, va där och fika lite sen åkte vi och kolla på bio. Sjukt bra sista twilight film!

Efter det fick jag äntligen träffa min efterlängtade älskling. Först träffa vi Nisse och Linus en stund sen hem och myste!

Söndag. Slappa fram till halv ett sen in till Nyköping med hjärtat för att kolla julklappar, även köpa mer kläder, vi tog en fika och hade det bara allmänt mysigt. Vid fyra åkte vi och kolla på NH och typ något lag från Stockholm (mins inte riktigt) Nyköping vann iaf med 5-3 ^^

OCH NU....
Ligger jag i sängen med söndags ångest och kan inte sova:(

Puss alla måndags hatare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0