Häääääj! :)

Tjenis penis! 
 
Idag är jag på riktigt bra humör! sitter just nu i soffan med klara
och bara myser med henne och 4 hundar,
(+ tre sjukt söta hundvalpar! :D ) 
 
vi har då lov nu men jag har inte gjort så jätte mycket,
bara vart precis som man ska vara när man har lov! 

men i helgen blir desto mysigare:
idag: mys med klara, och bara pyssla om oss själva! 
 
imorgon: ska jag först vara med klara sen in till stan och träffa hjärtat!
han fyller nämligen år så vi ska först ut och äta sen blir det biomys. 
 
Lördag: blir det upp tidigt för att dra till Linköping för att bada med massa trevligt folk :)
sen hem och försöka vila lite för att va hund vakt och vänta på att mamma vill att vi ska hämta henne i stan! 
Det blir alltså en hel mysig helg med älskade pojke och min älskade bästa vän :D 
 
 
You and me together forever! 
vi fixar allt tillsammans hjärtat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0