Undra vad som är rätt och fel..

HejHej, 
kul onsdag eller? allmänt dålig och jag är inte alls på humör! 
städar och fixar lite här hemma, det betyder att jag är helt ledig i morgon så jag kan sova hur länge jag vill :D. 
fredag ska tjejerna på fest i katrineholm. och jag sa nej.. ångrar mig kanske efter men är inte alls på humör för det. 
så vi får se vad jag hittar på ist. 
skulle vilja åka på spa och bara vara för mig själv. rensa tankar och bara komma bort från verkligenheten för några minuter. 
 
känner mig allmänt deppig och ska inte låta detta gå ut över er. så jag ska inte gå in på detaljer. 
Men vissa männsikor önskar man ju bara att dem kunde växa upp och fatta att dem inte kan hålla på hur som helst. 
 
imorgon ska jag sova ut och sen åka till gymmet och träna i några timmar hade jag tänkt. det behövs. beatch 2013 här kommer jag :D (eller....?) 
sen kanske övningköra lite så jag känner mig mer säker :) 
behöver även plugga matte och sen fortsätta med podcasten. 
 
får se hur denna kväll slutar nu ska jag iaf gå ner och äta BACCON OCH SPAGETTI :D 
senn fortsätta städa. kanske en film på det också ? :
 
 
 
Juste alla ni idioter lägg ner och acceptera läget! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0